Zimní Pohár 1. 2. 2014 

Konečně jsme se dočkali a náš závod se uskutečnil na sněhu. Tentokrát nás počasí potrápilo opačně než v minulých letech a my jsme se v sobotní "sibérii" modlili, aby dorazila alespoň většina z přihlášených. Původně to totiž vypadalo, že překonáme rekord. Jezdců bylo nakonec znovu 16 a co je potěšitelné, byli to všichni skalní příznivci a pravidelní účastníci. Můžeme tedy říci, že už máme stálou "klientelu". Připravili jsme pro ně několik vylepšení, a to v podobě lépe značené trati, lepší výsledkové tabule a posílení pořadatelské služby. Jako startmaršála jsme angažovali Honzu Charváta, který svou práci odvedl dokonale, a zlepšila se tak disciplína jezdců na startu. Co nás hodě těší je skutečnost, že jezdci náš závod stále berou jako zpestření zimního období a především zábavu. Samozřejmě, že motoricky se všechny stroje srovnávat nedají, ale určitě i ty slabší kusy si mohli mezi sebou zazávodit, a každý z jezdců tak měl motivaci. Hned od začátku bylo jasné, že stroj obhájce loňského vítězství S. Březiny nemá ve startovním poli konkurenci a vpodstatě si všechny jízdy volně odkroužil na 1. místě. V obhajobě ho tak mohla zastavit pouze technická závada. O zbylá místa na stupních vítězů si už jezdci s vyrovnanější technikou zazávodili celkem slušně a na účast ve finále mělo šest až osm jezdců stejnou šanci. Nakonec se to podařilo Jaroslavu Matějkovi, který v něm obsadil nepopulární 4. místo, tedy brambory. Oproti loňsku se však zlepšil a příště už by to mohla být i bedna. 3. místo obsadil nový účastník Michal Janda z Ledče nad Sázavou. Ano, je to bratr Tomáše Jandy, jenž skončil na 2. místě, a i on si oproti loňsku polepšil. 1. místo pak s přehledem obhájil Stanislav Březina z Miřetic. Náš HT je především klubem mopedistů, a proto jsme pro jezdce na stadionech vypsali zvláštní jízdu, jako poděkování za jejich statečný boj na trati proti přesile fichtlů. Uritě by se na celé akci našlo i několik chybiček, ale s těmi se chlubit nebudeme, a pro příští ročník na jejich odstranění určitě zapracujeme tak, aby nás jezdci i diváci mohli chválit nadále.